Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Status FB yang keliru

Kadang-kadang keliru sangat dengan status FB
Ada masanya menyeru kita ke arah keagamaan
Ada masanya mengajak kita berpesta-pestaan

Keliru.

*Status FB tersebut dari akaun yang sama*

12 comments:

Pok Amai-Amai said...

Itukah yg dinamakan hipokrit? Yeke KC?

sisdee said...

tu maknanya dia berpura-puraan hahahaaha..dia cam lalang le..jap2 nk akhirat..jap2 nk dunio!! kiki

mama maman aka yana said...

hhahaha.. mcm2 dunia skrg..:)

Daddy Ziyyad said...

Memang pelik kan kalau tgk status yg macam tu? :p

Ati Masrif said...

pendirian tak tetaplah ni :)


sori ye kalau kita lambat dtg
sbb lappy kecik ni payah nk buka ...huwaaa

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hihi..xpala KC..iman manusia kan turun naik

Rai said...

dia lupa kot semalam dia ajak orang gi masjid..hehehe..harap2 dia berubah tu ke arah kebaikan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

abai kan je lah...janji hati kita suci bersih...ikut ja yg mana baik...

Queenie said...

ala...amik yg baik2 jer..
(eheh! main nyampuk jer ni...akak bukannya ada fb phooooonnn) hahah

Mama Likha said...

so baik tayah wt status kan hehehe

Peri PiA said...

erk

LYAfrina said...

huhu.. macam2..