Thursday, November 25, 2010

Bila kita dikata orang ..

Bila kita dikata orang .. sepatutnya kita muhasabah diri. Chek kiri .. chek kanan .. depan dan belakang. Bkn lagi meninggi dan menaikkan diri. Bkn merasa kita lebih hebat lagi. Betul tak??


Cuba la ikut resmi padi ..

12 comments:

Sidratul Muntaha said...

yup...
daku baran,baran jugak tpi time mmg salah aku.
trus aku 'alom'

kin said...

or... u can alwiz say ... whatever! ;D

diana said...

kita lak kalau orang bagitu salah kita,
kita diam je..
malu la..
tak berani nak dabik dada lagi..
hahahha

Jank said...

betul. kena selalu muhasabah.

My Little Diary said...

salam,
ye kak... betul sgt2 tu... jgn ler nak sombong diri bila dah jdk hebat, sok mati dlm kubo, soklan tetap sama.... malaikat tetap tanya... bukannya dah hebat terlepas soklan kubo.... aduyaiii..

kakyon@kakrose said...

tak berani nak kata org.nanti..kata dulang paku serpih..hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
saya mana berani bantah cakap akak betu la tu

makdara TERdiva said...

kalau saya lah!..wat derk jer..nnti lame2 diamlah org tu..sbb bkn kita yg cari pasal dgn die :)

theblabber. said...

when u critics, feel free to be criticized

kakchik@ella said...

Haha .. sume komen bernas-bernas belaka. Tqvm.

azzey said...

kakchik@ella: makin berisi makin menunduk....kan kak....:)

cikpuanhady said...

kalau yg dikatanya itu betul, baikilah apa yang patut, tp jika yang dikatanya itu tidak benar sama sekali, diamkan ajela..malas nak bising2..hihihi..unless kalau terlebey suda sampai leh efek, akan ditegakkan kebenaran..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire