Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ni normal ke gila ni??

Aku suka orang dan sgt suka bila dpt jumpa mereka .. 
tak kira yg lama atau baru ..
Tapi ..
Keadaan berubah bila mood aku tak ok ..
Bila Subcon dtg .. kecik besar .. kecik besar je aku tgk subcon tu ..
Mcm nak ku telan sorang-sorang kalau boleh ..

Ni normal ke dah gila eh?? Hehe ..

10 comments:

My Little Diary said...

normal tu kak!... kalau takder perasaan lagi susah.... hehe

makdara TERdiva said...

salam kakcik, skg pun sy rase mcm nak telan org..haha!

aibaks said...

tu baru subcon.. belum main lagi.. hehe

the bert said...

normal lg tp dh nk menghampiri x bape normal..gurau je kak..tp klu ari2 normal je x best jugak..kdg2 jadi x normal cket pon ok gak..

AngahSayang2314 said...

heheh angah tahu apa tue....hehehee...
kalau maincond macam mana???

diana said...

semua orang mengalami penyakit jiwa ni
kakchik..
jadi normal la tu..
heheh

alinac lover said...

ngee..akak nk bleaching set ya

isi borang kat sni ya

http://www.alinacshoppe.com/p/payment.html

bole pilih nak cimb atau maybank :)

aje kat no akaun kt situ~

:~:Budak Degil :~: said...

ha..ni aircon yang datang..amacam?..
kecik besar ke besar kecik akak tgk?..hahaha

azzey said...

kakchik@ella: belum lagi tu......normal lagi kak.....hu3...

LeeAneem said...

paranormal kot .....boleh...