Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jangan main tembak ..


Kalau nak tembak pun, biarlah pada tempatnya. Bkn sesedap rasa. 
Terlukalah. Sedih.

8 comments:

CiK QiQi said...

nape ni kak

kakchik@ella said...

kena marah walaupun tak bersalah. Selepas 10 minit baru brpeluang bela diri. bengang, kan?

CiK QiQi said...

mau xbngang sis...ish..xske la cm tu...org kalo nk srg pon check la dlu btoi ke x..ke hape ke

kakchik@ella said...

btl qiqi. patut dia check dulu ujung pangkal. ni tak .. ikut emosi dia je.

Lepas 10 minit dia panggil, pujuk kita balik. So funny, eh. Sib baik dia lebih tua.

ctpayong said...

tanya dia ada lesen menembak tak?? kalau tak jom kak ct tolong samankan

kakchik@ella said...

kahkahkah .. kelakar la ctpayong. tgh-tgh stress ni, blh senyum layan komen korang. mekaceh byk2 ye.

sayangssss semua. hehe ..

azzey said...

kakchik@ella: Sape yg sker2 je nak tembak2 org tu kak? jom kita tembak dia plk ngan senapang gaajh kak! HUH!

kakchik@ella said...

azzey .. hahaha ..