Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kerana aku cinta kamu ..

Maka aku nekad utk menjadi anak yg mengenang budi dan berbakti pada org tuanya
Maka aku ingin menjadi tulang belakang yg kuat dn kekasih buat seorang yg bergelar suami
Maka aku ingin menjadi seorang ibu yg sentiasa memimpin tangan dan mencurahkan kasih syg pada anaknya
Maka aku ingin menjadi seorang kakak dan adik yg baik buat yg bergelar adik beradik
Maka aku ingin menjadi teman yg sentiasa ada utk susah senang bersama

Sentiasa ..
Sentiasa mahu beri yang terbaik buat tersayang
Hanya kerana ..
Kerana aku cinta kamu.


p/s : dunia lebih indah kalau kita sentiasa berkasih syg, tanpa benci dan iri hati






5 comments:

sekamar rindu said...

salam.

suka ayat p/s tu......best kalau mcm tu..

diana said...

indahnye dunia kalau semua orang ada rasa macam kakchik rasa..

kakyon@kakrose said...

beruntungnya kita.. kalau dapat satu keluarga hidup dalam berkasih sayang..

Jank said...

wah sebuah sajak daripada seorang wanita yang baik hati ni

kakchik@ella said...

kalaulah sume org dpt hidup dgn syg mnyayang ..