Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Orang-orang dari Kayangan ..

Sambungan dari entry ini.


Cerita-cerita yg kita dengar dari Kayangan sumenya indah belaka. Aku bertuah kerana ada teman yg tinggal di Kayangan. Merasalah aku kehidupan di alam kayangan walau hanya untuk beberapa jam. Chewah .. 'intro' beria-ia!! Bkn main lagi aku berimaginasi!! Poyo!! Hehe ...

Bersama teman yg tinggal di Kayangan
Makanan di Kayangan sedap-sedap belaka. 
Soto Ayam, Puding karamel, Fruit cocktail, Air Sarsaparila. 
Rasa tak nak balik. Hehe ..

Ni masa kali pertama bertemu dulu.
1st time jumpa, terus mesra dgn Kak Yon.

Pulang dari kayangan, hati masih berbunga gembira
Dari salam dtg hingga ke salam pulang, Kak Yon, Abg Yon (hehe ..)
anak menantu dan cucu sgt mesra melayani kami.
1 family mengiringi kepulangan kami sampai ke kereta. 

Time kaseh byk atas jemputan Kak Yon sekeluarga. Semoga silaturahim ini berkekalan. InsyaAllah. Amin.



p/s :- inilah kemanisan brblogging - making new frens, meeting new people.





11 comments:

My Little Diary said...

org2 kayangan mmg mesra gitu kot..he3x

CT said...

Rajin2nya gi rumah blogger lain...bgs2...kita...hahahha Malu!!!

farsweethome farah,faris,farisa said...

besh nya dapat gader2 kakchikkk.nanti kita tangkap gmbr lagi bil akta jumpa ekkk...

kakyon@kakrose said...

melekat pulak gelaran tu..dahlah kawan kat luar pun gelor org kayangan jugak..heheh

kin said...

yeah.. it's so nice to have geng yang satu kepala, kan :)

kakchik@ella said...

My Little Diary,

wujudkah kehidupan di kayangan atau hanya khayalan semata-mata??

kakchik@ella said...

Kak CT Payong,

rajin itu amalan mulia, malu itu biasa. Ha3 ..

Jun@farsweethome,
make sure bwk kamera dik. hehe ..

kakyon,
dh nama tmpt tinggal kayangan, nak wat camna, kan ..

kin,
agak2 kepala kita sama ke tidak??

kin said...

nanti kita try test tengok, ok?? hehehe

Tomato Gurl's Life said...

rajinnya jejalan jumpa blogger..rasa nak join jugak..hihi

Tomato Gurl's Life said...

kak ella...xdpt tgl jejak di cbox sbb xload..hehe..

kakchik@ella said...

Insyallah Kin.

Dik Tom,

nxt time kita 'dating' brsama ye. Hehe ..