Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Teka .. Teka cepat

Andai diberikan emas permata
ku pilih senyumanmu
Andai ku punyai mahligai indah
ku hadiahkan untukmu

Dalam berjuta bintang berkerlipan
kau bagaikan kejora
Antara ribuan mata berlinang 
takkan ku biarkan kau terbuang ..

Lagu apa ni weih??
sedap gila lirik dia. 
Eh !! sedap pulak .. mcm blh mkn!!


Haha .. romantis gila la ... SORI. Hehe ..







8 comments:

miya said...

ini lagu 'gadis misteri' kalo tak silap. smlm Rahmad nyanyi lagu ni, terubat rindu sy dgr suara sedap dia.
Haaa... dah teka ni. Mintak hadiah!! haha...


jom kita pegi try fish massage:
fish massage memang best!

Tomato Gurl's Life said...

xtau lagi apa..tp biasa dengar dan mmg suka lagu ni ;)

akak..tnet slow..so tgl jejak sini je..xdpt tgl jejak di smix ;)

Uruchimaru @ kf said...

lagu lame ni...lagu mega kan...

CiK QiQi said...

Qiqi tau...lagu Mega-Bayangan Gurauan...Lagu peberet ni sis

Jank said...

sedap kan, sbb tu dulu dipanggil senikata, sekarang dah dipangil lirik. tp sjk akhir2 ni byk gak lagu yg ada senikata

kakchik@ella said...

btl la bang Jank. kata-katanya mmg berseni. hehe ..

nurezzat said...

a'ah ni lagu Mega-bayangan gurauan..
memang best..
ezzat layan lagu ni waktu darjah 5 lagik.. wakakaka..
maksud lagu tu tangkap leleh beb.. hahaha

alexa yussida said...

wahhh rock kapak punyer laguu..saya suke:D