Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cuti panjang ke kita??



Dlm meniti bulan demi bulan, tetiba je dah November. Sekejap je dah Rabu. Cepat betul masa berjalan, kan. Wah .. korang cuti panjang la ye. Aku ?? Jumaat cuti, Sabtu keja separuh hari, Ahad cuti balik. Hehe ..

Tak sabar nak tunggu wiken datang. Mcm-mcm plan ada. Nak bercanda dgn pokok-pokok herba .. nak bergurau mesra dgn perabot-perabot taman. Mcm-mcm lagi lah. Harap-harap menjadi. Hehe ..

8 comments:

bspotgurl said...

wah wah kakchik nak bergurau sana sini.. Saya Cuti panjang kakchik :) dari Jumaat hingga ke Ahad.. bestnyee

Tomato Gurl's Life said...

wah dah byk plan akak ye....semoga semua berjalan lancar..

Princess Nur said...

kita pn cuti panjang mggu ni..dapt 3 days coz cuti ngudi di GALAS..yeay!

kakchik@ella said...

Oooo .. korang cuti panjang ye. Jeles nih. Hehe ..

makdara TERdiva said...

selamat bercuti2 :D

hepi deepavali..haha

TiKa LEh said...

nape sbtu sprh hr..kan best cti trus..hehe...

diana said...

aih...wiken ni nak kena
berkerja keras di laman rumah nampak gayanye..
rumput panjang2 la..
hujan ni lagi la cepat dia membiak..
macam di baja2 pulak..

azzey said...

kakchik@ella; sy plak klu weekend kdg2 bercanda dgn pinggan mangkuk kat dapur....hu3....