Menawan tapi melawan ..

Wednesday, November 17, 2010

Dia perempuan. Semulajadinya, Tuhan jadikan setiap perempuan itu menawan, tapi AWASS!! dia melawan. Dia keras. Blh nmpak kekerasan itu dlm entry dia yg penuh dgn rasa dan 'jiwa'. Dia jujur. Blh rasa kejujuran itu dlm entry dia yang sarat dgn emosi mcm org patah hati. (walau ada yg aku tk paham sbb nilai sasteranya trlalu tinggi). Dia lantang, berani dan berapi. 


Tapi tu lah .. Walau sekeras mana dan tuff pun dia, dia tetap perempuan yg aku blh nampak lembut dan manjanya bila kami bertentang mata. Dia antara Blogger yang aku nak jumpa. Dialah Parajamaludin - blogger yg entrynya sarat dengan rasa dan jiwa.


Farah and Nisha
 Students UIA dlm jurusan Kesusasteraan Inggeris
Thnks for spending quality time tgether, adiks. 
Pas ni setimbot pulak, tau. Hehe ..

p/s : Ramai lgi rakan blogger yg aku teringin nak jumpa. Sudi tak nk ni?? Ish .. malu. Hehe ..



You Might Also Like

24 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail