Gaia ... Gaia ... Gayah??

Saturday, November 27, 2010



Selepas bermesra di alam maya, mari lah bertentang mata di alam nyata.  Ada sudi?? Hehe .. Cik Gayah Spears turun KL dan bermalam di rmh aku semlm. Gayah Spears ?? Kaum kerabat Britney Spears ke apa dia nih!! Hehe .. Molek sgt la tu. Aku Ella .. dia Spears. Dua-dua star!! Haha ..

Ari ni dah bersantai-santaian membelai diri di Spa. Mlm ni bakal ke Bkt Bintang dan esok bakal meredah KLCC bertemu seorg blogger yg tersgtlah popular yg blognya meletop-letops mcm goreng pisang panas. Haha .. Sapa ?? Sapa ?? Rahsia .. Sori geng. Cannot tell u now.. Mana leh suka-suka bgtau, kan. Kena la tanya tuan punya blog dulu. Nama pun blogger femes meletop-meletop, aku yg berpangkat kakak ni kena la jaga privacy dia beb, kang kena serbu kang!! Chewah .. sesekali nak gak berlagak tak beragak mcm 'seseorg' tu !! Haha ......








You Might Also Like

15 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail