Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hebat!!

Hari ni hebat!! Belajar, mengajar, memasak, mengemas, mendrive, menyopping, memakan, memarah, menyenyum, menggelak ... ish byk lagi lah. Bagitau sikit saje cukup. Tak leh lebih-lebih. Kang habis i punya privacy. Hehe ..

Hebat kan aku hari ni. Korang camna?? 


p/s : Esok ada org nak 'YUM SENG'. Org tu yg "YUM SENG" atau org ni yg akan brdoa selamat?? 

11 comments:

alinac lover said...

yum seng tu apa ek?

oke kak..esok yong pos ler :)

haa..nama nak pos tu..nak tulis apa ek?

kakchik@ella ke?

sekamar rindu said...

salam....

banyaknya mem...mem..

aaah....yum seng tu apa??

Tomato Gurl's Life said...

yum seng tue pe?wah bestnye+hebat..byk menda belajar tue..

Sophia Rani said...

yum seng..?? ape tu..?? heee

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cis minum

miya said...

banyak mama pun mem--,, yang penting happy. ya kak? awet muda gituu..

alexa yussida said...

hehehhehe..hebat2:D

kakchik@ella said...

Tu .. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o. dh tlg jwb kan. Good boi. Hehe ..

eliyaezlinalias said...

bz nyer kak chik...

diana said...

ahad saya pun hebat jugak kakchik..
hebat sampai bila balik umah je badan jadi lembik..
hahha..
penat la..makan angin..buang duit.!

azzey said...

kakchik@ella: byk punya 'me' tu kak. mmg betol punya hebat tuh!!! Hu3....