Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Atas Permintaan Mr. Bodyguard

Tak mudah utk aku mencari ruang utk masak-masak walaupun aku sbnrnya suka sgt kalo berpeluang buat dapur aku berasap. Tapi mengenangkan yg makan cuma 2, 3 mulut je .. sungguh tak berbaloi meluangkan masa berjam-jam di dapur. Beli lagi cepat dan murah. Hehe ...

Hari Ahad, lepas beriadah dgn teman-teman, kita pegi Kedai tayar. Encik SUV mintak kasut baru. Sian kasut dia dah buruk sgt. Tak patut betul, kan .. Tuannya sokmo bertukar kasut. Encik SUV yg byk berjasa mmbawaku ke sana sini .. alahai .. dh 3 tahun ko!! Mmg patut tukar kasut baru pun. Pastu jln-jln sampai rmh dh petang. Balik rmh, tak tau nak wat apa .. jadi Chef la .. masuk dapur. Masak lauk kegemaran Mr. Bodyguard.

Sotong paprik dan Ikan gelama goreng salut tepung
Oren jus resepi Kak Nani dan anggur merah + hijau.
Our dinner for last nite. Alhamdullilah ..



5 comments:

Anna Boleyn said...

hye
salam kenal..
ni 1st time anna berkunjung ke sini..
wahh~ simple nya dinner! hehe tk pe la janji kenyang ye dak.. :)

p/s : jom datang blog anna boleyn jom :)

azzey said...

kakchik@ella: lapor plak tgk menu nih......

Tomato Gurl's Life said...

wah nampak sedap..nak jugak..hehe

kakchik@ella said...

Entah2 azzey dan cik tom masak lagi sedap!! haha ..

Anonymous said...

sdapnye rasa lapar ar plak tgk paprik ko