Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ku bawa duka ku ke alam mimpi ..


I hate traffic jem. Bkn shj di alam nyata tapi juga di alam maya.
Menyakitkan. Bersilang-silang (cross line lah ..)
Tetiba je WiFi aku brtukar nama. Termasuk line org len.

Sudahnya 1 entry pun tak menjadi mlm tadi. 
Maka tidurlah aku dgn rasa kecewa dn berduka
dan terbawa-bawa ke alam mimpi

Itu yg terjadi bila brlaku pertembungan dua dunia, dua alam ..
bila masing-masing nk jadi 'Batman' yg aktif di waktu malam ..




8 comments:

Cery said...

salam kenall...

miya said...

wifi pun boleh crossline jgk ekh? sy baru tau.. (byk sangat benda baru aku dpt belajar dr akk ni,huhu...)

entri baru:
dapat main hujan yay!

miya said...

wifi pun boleh crossline jgk ekh? sy baru tau.. (byk sangat benda baru aku dpt belajar dr akk ni,huhu...)

entri baru:
dapat main hujan yay!

CT said...

Meh..akk gelakkkan...yela dia pun nk rehat...penat dok cross line...hahaha

bspotgurl said...

aik!!! batman pun ade ek?

CeeKeen said...

haha..line bertukar name yer...

KhALiLI_HaNNaN said...

salam..
hai kak chik..nice blog.Suke singgah kat sini.. jgn sedeyh2 eh..

diana said...

oh..
boleh cross line jugak ye..??