Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Rindu ..

Alahai .. rindunya pada korang sume. Seharian sibuk ke sana ke mari. Pas Maghrib ni nak ke studio. Mlm nnti baru brpeluang nak jenguk korang semua. So, brsiap sedia la korang dgn n3-n3 yg best-best shj ye. Mahu yg terbaik shj dari kamu .. kamu .. dan kamu!! I pemilih u. Nak yg 'the best' shj. Hehe .. Demand kan i?? Ha3. 

Sori la kwn. Sbnrnya nak cite psl rindu lain tapi sbb kebetulan tajuk n3 sama dgn emosi saat ini, maka ke Laut China Selatan lah aku pergi. Hehe .. Nasib korang la, kena layan aku time-time 'biol' camni. 

OK .. OK .. sila baca n3 dibwh dgn emosi bkn 'biol' spt di atas tpi dgn emosi yg lebih romantis lagi. Baru la 'feel' nya sampai. Hehe ..

Tetiba je rindu
Saat-saat bertemu dgn org tu dn org ni ..
yg tak pernah aku kenali ..

Haruskah aku beralih arah??






10 comments:

CT said...

dah2 gi wat kija sana...hahaa

My Little Diary said...

wah... busy rupa2nya... hehe

Gayahspears said...

amboi akak ngulor ya.. kah3

alinac lover said...

HUHU.MAAF KAK..

YONG DA SENT SMULA EMAIL.
SMLM DA REP TP SILAP PULA..

CHECK EMAIL YA..
MAAF SGT t__t

ryann said...

baca entri emosi 'biol' tu best jugak. salam pertama sis.

kakchik@ella said...

Hehehe .. mekaseh pd yg dtg ye.

NaniRostam said...

Salam. Rindu kat sapa la tu nyer....




Kalau rindu kat i.............




miss u tooo..............

kakchik@ella said...

Ha ah la kak nani, rindu kat akak. sok gi jemput tuan puteri turun dri gunung ledang kan kak??

Hati-hati bwk keta ye kak.

alexa yussida said...

yeah!!giv me 5!pap!!:D

azzey said...

kakchik@ella: best rindu2an ni kan kan! heh3....