Saturday, November 27, 2010

Gaia ... Gaia ... Gayah??



Selepas bermesra di alam maya, mari lah bertentang mata di alam nyata.  Ada sudi?? Hehe .. Cik Gayah Spears turun KL dan bermalam di rmh aku semlm. Gayah Spears ?? Kaum kerabat Britney Spears ke apa dia nih!! Hehe .. Molek sgt la tu. Aku Ella .. dia Spears. Dua-dua star!! Haha ..

Ari ni dah bersantai-santaian membelai diri di Spa. Mlm ni bakal ke Bkt Bintang dan esok bakal meredah KLCC bertemu seorg blogger yg tersgtlah popular yg blognya meletop-letops mcm goreng pisang panas. Haha .. Sapa ?? Sapa ?? Rahsia .. Sori geng. Cannot tell u now.. Mana leh suka-suka bgtau, kan. Kena la tanya tuan punya blog dulu. Nama pun blogger femes meletop-meletop, aku yg berpangkat kakak ni kena la jaga privacy dia beb, kang kena serbu kang!! Chewah .. sesekali nak gak berlagak tak beragak mcm 'seseorg' tu !! Haha ......








15 comments:

diana said...

cuti sakan la kakchik ..
hehhe

Nur Azila Ismail said...

nak dtg umah akak gak la . hheeheh

AiDa AzRyN said...

whoa! bestnye jmp blogger len.. wuwuwuw...

alexa yussida said...

hehehe...nak teka nak teka:p

keknis aka hanis zalikha kut?:p
kem slm ye kak..

Cempaka R.Minta said...

hii
cempaka datang
add cempaka juga

Ellen said...

wah..bestnya kak..nanti ellen pun naik kapal nak p umah kak ella..hahaha..tapi mana gambarnya kak..

makdara TERdiva said...

gambar plizzzz :)

azila said...

ehhehe..nak teka gak boleh x akak??

azzey said...

kakchik@ella: rasanya tau. Ben ek? hi3......camne blh wat temujanji ni kak......x ajak kita pun......hu3.....

Khairy said...

peh...jalan2 tak ajak orang, tak aci. Nak ikut gak...hehe..layan=p

eiela said...

hehe dah tau dah,,BA kan? BA upload gambar kat blog dia. hehe

Latest Entri :
Redah Aku dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari
Jana Pendapatan Dengan Burung Walit

sarah-najwan said...

kakchik...
biar bertemu dahulu secara maya
jadi semakin rapat jika bertemu secara realiti
mcm saya jumpa ciktom..
kakchik lagi best sb cik gayah tido umah kakchik..bole bercerita panjang lebar dr pagi smpai ke malam..jgn xtido sudah...hehee

hamzah ian said...

jumpe ben eh?? haha

nur said...

da tau.. ni jumpa ben kan?.. dah tgk gambo kat blogben smlm
ALL IN ONE

alinac lover said...

wohoooo sapa..nak tau..nak tau