Thursday, November 25, 2010

Ju jue lah ..

Hai .. nama saya Ju jue. Saya se ekor kucing yg comel,  menawan dan disayangi ramai. Umur saya .. umur saya bape eh? Entah la berapa umur saya.


Comel kan saya. Ni antara org2 yg syg saya tau.
Ramai lgi nih. Hehe ..

Haha .. cite kucing lak Jumaat nih. Saya syg kucing. Sapa lagi .. Ada tak yg segeng dgn saya??



11 comments:

AngahSayang2314 said...

amboi pagi dah cerita kisah kucing yer...

sarah-najwan said...

anak saya mostly jika batuk..mesti semput...
tu xbela kucing
dorang takut adalah..hihi

saya suka aje..comelkn..

ctpayong said...

saya sayang kucing...

My Little Diary said...

salam,
alaa kak! kucing jiran saya suka berak kat depan rumah saya... camne ek! nak syg kucing ni...

diana said...

kita pun suka kucing..

"missrivebell mumun" said...

comelnyer..
mumun pun suke kucing..
tp kucing mumun ilang dah..
syg sgt..
sesat agaknye pas berjalan2..

:~:Budak Degil :~: said...

sapa budak2 cute tu kak?..
tgk bukan kucing tu pnye cite,budak2 tu je enterprame lebih..ahaha

eliyaezlinalias said...

kt umah laa ni ada 3 eko kucen...
dulu ada 4 eko..tapi sekor neh da merantau...
nama2 mereka adalah:
>>puteh
>>benben(da merantau)
>>satu
>>dua
senang igt kan?hahah
umah MIL ada 16 ekor!!!
dulu lagi byk, ada 28 ekor...

Encik MamaT said...

lawa muka dia..... hehehe.. geram je tgk...

aibaks said...

kak ella de kucing xtra tak? ingat nak bagi hadiah kat wife aibaks.. die suke sangat kucing..

azzey said...

kakchik@ella:saya x tahan bau kucing kak....:(