Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ikan Sungai, Sotong Kangkung, Teh Halia dan Mama Emo

Ikan Talapia Masak Sambal ~ airtangan bonda untuk anakanda dimasak di kala anakanda masih lena dibuat mimpi. Kalaulah anakanda jadi mendaftar di Sek. Men. Teknik Kuala Kangsar 29hb ni, mesti bonda akan kerinduan keseorangan di dapur nanti. sob .. sob .. .. Sedih. Aiman dah dapat tawaran sekolah berasrama. Emo mama sekejap.


Sotong Kangkung dan Teh Halia ~ Makan berdua kala melepaskan lelah dan merehatkan kaki sebelum kita sambung sopink lagi. Pasni sapa nak temankan mama sopink? Abah Aiman jangan harapssss. sob .. sob .. sob .. sedih 25 kali. Ter 'emo' mama lagi sekali. 

21 comments:

Wanieys Hashim said...

dapnyer akak..nyummy..nyummy...
sotong kankung tu peberet wanieys hikhik

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Memahami ... namun utk masa depan mereka dan jika itu yang mereka mahu, maka kita lepaskan bersama restu dan doa kita !

Princess Nur said...

kesian kak chik kalau terpisah dgn aiman..Tp nak jugak ajar dia berdikarikan?

gadisBunga said...

vah! Aiman dapat masuk asmara eh asrama! tahniah!!!

gedek! said...

sotong?

gatal!

Pok Amai-Amai said...

Hahahahah!

Sy ketawa bab "Abah Aiman jgn harap". Hiks! Mcm kelakar lak....

kakyon said...

lepaskan ikatan pelan2 kakchik..huhuhu

Chekgu Azrine said...

kesian Mama KC erk.. hmm.. mmg tak bestla kalau anak2 selalu dengan kita.. dh besar.. dah dok asrama.. dok U.. kita jadi alone la kan??

suri solehah said...

sabar KC..nak buat camana..dah keadaan menghendakkan dia demikian..huhu
-kuah sotong kangkung tu kc buat sendiri ke..jom kongsi

C-I-K-I-N-T-O said...

sabar ye kak ella....lepas ni selalu lah berjalan merentas PLUS kan..hihi

Ummi Dania Yasmine said...

Sangat faham. Tapi.....demi masa depan anak....kurelakan dikau pergi....

diana said...

berdua lebih baik kakchik.>:)

Kalamhati said...

erliur tgk sotong kangkung tuu..huhu

Mama Zharfan said...

congrats aiman dpt masuk boarding school

memang sedey terpaksa berpisah dgn permata hati tp terpaksa kan ...

azieazah said...

I sanggup! I sanggup!

Ardini Humaira said...

nak sotongg... lama tak makan sotong :'( sobssssss

AdminStressGiler said...

sedapnye kak chik!!!! mintak ckit.. hehe

Filla ~ Kasihs said...

alahai ciannya kakchik.. erghh takutnya nak tunggu masa anak-anak membesar.. nanti berpisah..auw tak sanggup! sabo ye kakchik..

munna said...

adoyai siannya KC... klu dekat munna sudi je tamankan

cikpuanhady said...

ala..siannya kat KC.. tapi kalau itu yang dia nak & benda baik pula, redhakan aje KC..

Peri PiA said...

yums,kc pia ske sgt gelas cawan yg cantik2 :)