Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ubat nyamuk dan Tikar buruk

Di satu malam langit cerah .. bertemankan ubat nyamuk dan tikar buruk ada kaki-kaki yang melangkah. Menjejak rumput dingin .. memecah kesunyian malam yang sepi. Ehhh .. dah dah dah. Jangan lebih-lebih. Mukadimah entry dah ala-ala Dokumentari TV pulak dah. Pigi dah .. hahaha.


Walau berteman asap Ubat Nyamuk dan duduk atas tikar buruk, makanannya hebat. 5 bintang gitewwww

Pizza Seafood dan Pizza Kari ~ Kakak kita yang buat.

Kita buat ni jer ~ Nampak mudah tapi remeh gak cara-cara membuatnya. Cissss .. setakat keropok kering .. jangan nak riak. Apa la sangat dibandingkan Pizza Homemade Kak Yang. Hahaha.

OTW ke Lokasi Kejadian ~ Padang Merbuk, Kuala Lumpur, 31.12.2011.

Ahaaaa .. ngantuksss le tewww ..

Dan tiba-tiba .. pada detik 12 malam .. poomm .. pammm .. dammm ... dummm .. Opocot!! Dah tahun baru rupanya ~ Hurmmm .. camtu la cerita dua famili menyambut Tahun Baru pada 31.12.2011 haritu. Eh .. cite dah basi eh. 




14 comments:

My Little Diary said...

keropok tu mmg sedap...cicah dgn cili sos...mabeles...
dah lama tak tgk ubat nyamuk tu...
:D

Ladysirna FA said...

cantiknya fireworks tu..subhanaallah;D

diana said...

pizza tu mungkin dah dicerna kan baru kakchik nak citer ye??ekekekek

JunAina said...

Kopok tu cicah sos campur mayonis, mabeles...hehehee...

Pok Amai-Amai said...

Sonoknye tgk aktiviti KC. Simple tp berkesan dlm hati! KC mmg sempoi la...

Shahazrin said...

kc bestnyer....

Alin Marlini said...

kelassss Kak Chik..hehehe

susumanis said...

intro..dasat tuh..hehehe

shameel Iskandar said...

keropok & pizza, best sungguh... Kena pula pada sambutan tahun baru..

laskar pelangi said...

tang piza tu yg maveles abissss..hik3

Lulu Caldina said...

takpelah entri basi, sebab masih enjoy baca ;)

Terkini di Lulu-Pages...

Mak Lagenda said...

Waaaaaa..bawak pizza tunggu detik 12 mlm yeh. Mak paling best..sblm 12 mlm dah kemas2 blik nak ZzzzZzzz

Suara Kalbu said...

Keropok goreng pun sedap gak Kak Chik. Laju je duk ngadap sambil cicah dngan cili sos hihihi

Izan Ishak said...

pizza yg buat tak tahan tu kakchik. ohhh...nak pegi tgk bunga api thn baru rupanya...