Sunday, November 28, 2010

Ben Ashaari, Cik Spears dan Cik Bunga ..

Wiken yg super sibuk dan superb lah. Siap jadi pemandu pelancong utk Cik Gayah Spears yg dtg dari jauh pastu boleh lagi bawak dia jumpa kwn-kwn blogger yg lain, Shara si Gadis Bunga dan Ben Ashaari. Perlu sebut ke sapa dia?? Tak yah arr .. korang sure kenal tuh. Dlm sibuk ke sana sini, Sabtu mlm tu pun aku smpai rmh dah pukul 3 pagi Ahad, pukul 8 pagi Ahad tu sempat lagi ke sini.

Sume blogger. Paling depan tu 'Blogger to be'
Dh timbul minat dh nk brblogging dh anak aku ni
Molek sgt la tu .. dari buang masa main game

Kita cite-cite, makan minum dan gossip-gossip. Hehe .. Pas 2 jam kita 'chao'. Hope to c u fren later-later. Haha ... Pas antar Cik Spears naik bas di Jln Duta, sempat lagi SUV ku 'divertkan' ke Kota Damansara jumpa Mak Dara Terdiva. Pastu baru balik ke Sg. Buloh. Eh .. cam 'Bloggers Day' lak ari ni. Hehe ..



26 comments:

My Little Diary said...

salam,
wow!!! seronoknya weekend kakella... :D

Kuman Chaos said...

gathering yg nampak best
kuman "Panavia Tornado Desert Storm..Pods" Entry

Gayahspears said...

ala :( gayah teringin nk jumpa mak dara terdiva la akakElla...sob2.. thnk ya akak banje Gayah n bawak gayah jejln.. so fun~

:~:Budak Degil :~: said...

xdpt join..sedeyh...:(

kakcik said...

Salam Ella...

huhuhu.. taknak ajak kakcik ikut sekali! :(

sharaBUNGA said...

cun :)

Ellen said...

wah bestnya...nak juga jumpa kak ella ler..hehe

sarah-najwan said...

mesti bestkan kakchik..maya ke realiti..jom lah kita pakat2 jumpa..blogger gathering reramai..

suffer8zine said...

huhuhuh x ajak

Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

meaw said...

wah, syoknya kak ;)

jumpa abg ben tuh !

Para Jamaludin said...

itu dia teruna akak yang 14tahun tu. hehe.

makdara TERdiva said...

hy kakchik! thx for the 'barang' :)
skrg bilik saya dah berbau bunga2 cinta..lalalalla..

nnti sy nak tayang gambar benda tu kt blog :)

efa said...

waah...bestnya....

alinac lover said...

waa..dasat la kak..

dpt jumpa ramai blogger..

klo yong..hehe segan je

AngahSayang2314 said...

wah bestnyer.. dpt jumpaaaaaa kita bila lagiii ari tue kak chik tak jak pun

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..
bestnyer.mesti jmp adik nanti ye sis.

Nur Azila Ismail said...

nak jumpa juga . hehe

Princess Nur said...

k'cik..jeles sy dbuatnyer..huhuhu..

alexa yussida said...

wahh sonoknyeee akak..kalo yus msti segann punyerr:p

mr.curly said...

fulamak!!! bro ben pn ado..caya arr

azzey said...

kakchik@ella: best2! np x ajak saya sekali kak? heh3....

p/s: akak dok sg buluh ek?

kakchik@ella said...

Amboi2 .. rmainya yg nk follow .. nxt time la eh.

para jamaludin .. that's my hero. hehe ..

azzey, yup. Sg. Buloh. hehe ..

farasakura said...

bestnyerr dapat jumpa blogger...

neni izazi said...

bestnya...bilalah boleh buat perhimpunan agung...boleh berkumpul ramai-ramai.

ceritera asni said...

hey..muka kakchik ada alaala watie elite. :)

cikpuanhady said...

wa..bestnyer dapat jumpa ngan bloggers..teringin jugak..

Jom skodeng :Pendapatan Sampingan Berblog dengan HeartBeat.my