Thursday, May 19, 2011

Al-Fatihah buat Telor ~ Abdul Hakim Bin Kamal

Al-Fatihah buat rakan blogger kita, arwah Abdul Hakim Bin Kamal,Pemilik blog Telordibasuh. Arwah yg hampir setiap hari datang ke blog saya dgn menyapa saya "Kakchik" dengan nada ceria .. pernah mengajak lepak bersama tapi .. Tuhan lebih sayang dia. Hampir semua blog yang tulis tentang pemergian dia saya baca hari ini. Rasa macam tak percaya yg dia dah tak ada. Saya sedih .. kehilangan seorang teman yg sentiasa dtg dgn komen ceria. Moga roh Arwah ditempatkan dikalangan org-org yg beriman. Amin.

17 comments:

SURIA AMANDA said...

Al Fatihah..takziah kepada family beliau...

F.A.R.A.H. deeb said...

Betul ke ni? Tak tau pun dia sakit???!!! Innalillahiwainnailaihirojiunnn. Saya pun follower dia gaks.

Salmia said...

Takziah buat keluarga beliau. sedih dengar berita ni dari yong tadi.. Arwah pun selalu singgah n tinggal jejak di blog.

Ummiakid @ lily said...

KC arwah sakit apa...? x tau kisah

nur dhiya' aida said...

al-fatihah

Miza Yusof said...

Al fatihah dan salam takziah. semoga arwah ditempatkan dikalangan mereka yang beriman. amin.

fathiah said...

oh... innalillah

alexa yussida said...

br knl arini lps bce rmi blogger bt en3..al fatihah

alinac lover said...

yong pon sedey kak~ xsmpt nk jumpa arwahkat kl..

risa said...

alfatihah buat beliau..semoga keluarnya tabah:(

Ati Masrif said...

dapat tahu di FB tadi

tak sempat nk kenai dia

al-fatihah

Tokan said...

saya jarang2 berkunjung ke blognya...tapi trasa juga kesayuannya...al fatihah dan salam takziah kepada keluarga Hakim.

Peri PiA said...

Al-Fatihah :'(

nti pia dah xde sedekah kan Al-Fatihah ye kc

bila2 je kita blh dijmpt kan

eelobor said...

Al-Fatihah....

Mama Likha said...

al fatihah utk arwah...

munna said...

AL-FATIHAH BUAT ARWAH.. ARWAH MMG RAJIN TEGUR DLM SHOUTBOX MUNNA

oshin-jamel said...

AL-FATIHAH tuk arwah...