Minum petang tapi nak layan pagi pun boleh jugak ..

Tuesday, May 24, 2011

Minum petang bukanlah wajib dibandingkan dengan sarapan pagi. Sarapan penting sebab ia pemula hari kita. 'Booster' kata Omputeh. Hihi. Tapi buat yang rajin .. sesekali buat juadah minum petang utk keluarga tercinta, besar ganjaran pahalanya, kan. Buat yang tak bape rajin macam ai .. jom kita minum kat kedai je. Eeeee .. pemalas nya kau Ella. Hihi ..

Fried Wanton, Peach Lime Juice n Cucur Udang. Layan benda-benda ni waktu pagi pun boleh gak .. pe salahnya, kan. Ishhh .. ishhh .. lamanya kita tak buat Cucur udang sendiri. Tepung gandum ... tunggu aku .. petang ni kita bakal bercanda bersama. Hihi ..

Tukang makan, tukang membebel, tukang taip .. tapi bukan tukang bayar.
Ada orang banjer masa ni. Hihi ..

You Might Also Like

17 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail