Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Itu ini .. sana sini ..

Sumpah penat. Hampir tertido dalam keta masa dalam perjalanan pulang tadi. Walau penat, tapi sangat manis dan istimewa. Ditemani oleh kesayangan dari pagi sampai ke malam .. berada di sana ... sini .. buat itu .. buat ini .. dengan mereka-mereka yang istimewa dalam hidup saya. Hmmmmm .. nanti-nanti la cerita. 

5 comments:

Peri PiA said...

special ek ? :)

jom tido kc,hihi

Woofer Storm said...

skg ni pun sy bz memanjang sis,entry skg pun dah jrang nak update...

eliyaezlinalias said...

quality time wif kesayangan alwaz d best moment!

risa said...

demi yg tersayang penat pon tak terasa kan kak...so, sweet

deAnza-wAnda said...

walauweh... bahagia nya hidupp.. huhu..