Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buat yg single ~ Kalau mencari pasangan ..

Untuk lebih tepat lagi .. Buat gadis-gadis manis yg single mingle dan sedang mencari pasangan. Jodoh ketentuan Tuhan tapi sekarang .. ramai pilih yg metalik dan menawan macam ni. Lagi macho, romantis dan aura lebih kot?? Habis la Jejaka Melayu Terakhir zaman sekarang .. tak laku la korang nampaknya ye. Hihi.

8 comments:

eliyaezlinalias said...

slalu seram tgk dorang neh...

eelobor said...

huhuhu....berkilat2 pastu rambut kerinting taruh kaler oren sket. perghh......

Peri PiA said...

pia dpt org perak,hihi
melayu

alinac lover said...

hehe saya bukan single :)

diana said...

macho ke hancor??
hehehhe

Tasha said...

hahahaha....akak....tadi I baru je dapat msg dari si hitam metalic. ayat tak agak2...... tapi mmg tak boleh lah!gelap masa depan I nnt

munna said...

klu bertembung dgn org hitam ni..takut munna di buatnya..pernah ada kawan yg kemaruk dgn org itam ni...sampaikan sanggup buang family sendiri

Tina Othman said...

dulu2 antara kriteria nak carik rumah, pastikan kawasan tu takde geng hitam metalik ni hehehe takut..