Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tiba-tiba berubah

Minggu lepas, entah kenapa .. 'mood' makan kita gila-gila. Makan malam lak tu. Nasi goreng tomyam .. Nasi goreng kerabu .. Nasi goreng kampung pedas-pedas .. Mee Goreng Mamak .. Nasi putih dengan Sup campur (Tulang, ayam dan daging) berulamkan timun dan sambal belacan. Fuhhhh .. dessert roti bakar dan ABC pun ada gak. Minggu ini .. tetiba tak da selera. Dua ari lepas lagi best .. tetiba nakkan 'Jem Tart'. Terus sms Kakak cantek. Yeszzz .. kakak cantek nak buatkan Jem Tart utk kita. Kita suka. Hihi ..


Arini, baru kita perasan rupanya itu adalah simptom Bila bulan nak datang. Kuat makan, sakit-sakit badan, kdg-kdg 'angin' sikit. Korang pun camtu ke?



12 comments:

Shiela Firdaus said...

ayark KC ni..bikin saya suspen :-))

eelobor said...

moto saya: makan semasa boleh makan & berselera... huhuhuhu, tapi kena berpada2 gak. kesihatan kena jaga

Peri PiA said...

angin,huhu

diana said...

sakit2 badan dan
malas.nak tidur saja..:)

risa said...

kalo kite kan kak..tetiba nak makan asam2 hehehe
peh tu kaki memang gile lenguh nak mam...adehhh tension

soffya cik bulan said...

kite pn sama...
mood mkn selalu berubah2... susah nk jg bdn camnihhh hu

ziana said...

Positive saya lagi parah 2 minggu sebelum tu dah jadi macam ni.. Ya Allah merapu meraban nak makan..kalah org ngandung..Bila makan punnyerla banyak pastu mulut tu nak nguyah jer..Tapi bila dah ok datang hah kurengggg sngt makannyer

deAnza-wAnda said...

sama simpton kita kc...

makdara TERdiva said...

samala kita pun..adakala angin sampai taknak ckp dengan sape2..haha!

Mama Zara said...

isk...9 bulan dah ni bulan tak datang2 jugak...risau nya :(

eliyaezlinalias said...

eh! timing bulan nganbang kita sama la KC!!!

Piasara said...

"biasa la kc,pasir pantai pun boleh berubah..eh,tiba2 jer.."