Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Selamat sudah ..

Alhamdulillah .. Selamat sudah tiba ke destinasi pergi dan balik hari ini. Bermula jam 7 pagi berakhir jam 8:30 mlm. Tercapai sudah hajat nak makan Asam Pedas Johor hasil tangan mama yg tersangatlah marvellous. Ditambah pulak dengans Masak Lemak Cili Api Daging + Terung yang ... hmmmmm .. cukup rasanya. Air tangan mama memang terbaik.

Kalau semalam rutin saya adalah biasa-biasa iaitu kerja, ke Gym bersama rakan baik dan pulang ke rumah bertemankan keluarga .. hari ni lebih istimewa. Sarapan pagi, makan tengahari, minum petang sehinggalah ke makan malam .. kesemuanya bersama kesayangan. Mereka-mereka yg sangat bermakna dan berharga dalam hidup saya .. Famili, Adik beradik, Mama dan Abah. Syukur Allah S.W.T atas segala nikmat ini. Sesungguhnya hidup saya amat bertuah dan lengkap kerana dikelilingi mereka-mereka. Moga bahagia ini berpanjangan hendaknya. Amin.

11 comments:

forever love said...

ole2 Atq ada.?

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

selamat sampai KL kak chik..

diana said...

pukul berapa sampai rumah kakchik..
mesti penat tu..
tidur awal ya..
mimpi yang indah2..:)

BUNGA said...

seronoknya kakchik..
saya jugak yang cuma beranak beranak je kat UK ni..

ct N honey said...

mmg seronok kalau berkumpul satu keluarga,teringat masa kecik2 dulu,selalu bergaduh, bila dah besar semua membawa haluan dan tanggungjawaab masing2.Lembik namun banyak khasiatnya

eelobor said...

memang betul tuh akak, keseronokan yang sukar di luahkan apabila bersama2 dengan orang2 yang kita sayang & rindu

Farah Shamsudin said...

seronok bila dapat berkumpul adik beradik kan kak.

risa said...

insyaallah kak...semoga berpanjangan
bestnye dapat makan masakan emak:)

Ct Arina said...

happy for u kc ~_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

Amin....

Peri PiA said...

Syukur :)