Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom kongsi

Lu kongsi lu mati ~ Paling kita tak suka bila aiman dok ulang-ulang skrip tu. Sungguh tak sedap telinga kita dengar sebab macam kasar je ayat tu. Kita ni kan pencinta kedamaian .. so tak suka la cite-cite camni.

Tapi petang tadi, lepas kita balik dari Gym, kita turutkan jugak la hasrat anak kita nak tengok filem tu kat wayang. Kan kita mak yang baik ... Ecece .. perasan!! Haha ..

Maka E-Curve destinasi kami sefamili petang tadi. Memula ingatkan nak suruh Aiman dan abah dia je tengok dan sementara tu kita tunggu diaorg kat Mekdi. Tapi last-last .. kita pun tengok sekali. Best? tak best? Boleh la. Tapi kalo ada anak kecik jgn bwak tengok cite ni eh. Ganas weih cite ni. Tak sesuai ...

17 comments:

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

a'ahkan, bahasa nye kasar..kite x tgk lagi..tapi de tgk preview..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ish3...klu cerita tak bagus tuk anak2 kecik baik takyah kan sis?

rindu akak!

atie said...

ben shaari ckp citer hantu kak limah lg best...means, tak best la...

Ujang9897 said...

ramai kata tak best..,

tapi terasa nk tgk..hee

J.M.R said...

mmg tak best pon...

qemaishak said...

Lu langsi(berlagak) lu mati, la kakchik hehe

Terasa nak tgk tapi tunggu dvd kuar je la hehe

risa said...

tulah kan kak..somi saye marah sungguh dengan tajuk wayang tu..dia kan pandai cakap cine...tak suke betul dia..bebel2 mulut macam mak joyah..ekekeke

Aku Ibu Muda said...

wani pon tak suka citer ganas2 ni... hihi

*tak sabar nk tgok nur kasih..siap plan ngan hubby, hanta anak kt pengasuh (byr OT) semata2 nk tengok wayang..... hihiii

cik bahulu oren said...

nk tngok tp org ckp xbest T__T

nadia ar-rumaisha said...

setuju, memang tak seswai utk anak kecil, bimbang dia terikut2 pulak kan...

YanaMIB said...

mmg xsesuai utk kanak2 bwh 12 tahun..bhs kasar..huhu..ramai kata cite ni x best..wawawa...tggu raya je lah..aci tak? =P

makdara TERdiva said...

kita ingat nak bwak anak kita tgok citer fast & furios..ok dak?? :D

Alin Marlini said...

Ramai yg kata citer ni best..

diana said...

dengar tajuk pun dah tau ganas..
tengok la pelakon dia pun..
siap ada tatoo palsu..
ganasssss!!!
hehheh

Ct Arina said...

cite die kureng la kc.. sam jelah yg best pun.. kuciwaaaaa T_T

alinac lover said...

ada yg kata x best kak

Peri PiA said...

ade org ckp x besh