Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Rindu dia

Haritu rindu kat mama, Ky, Haqeem, Amir dan puterinya yg cilik dan gedik. OK dah .. pasal ada satu malam tu diaorg dtg rumah. Walau tak jumpa lama .. jadilah untuk lepaskan rindu di dada. Tinggal dia ni je .. dah sebulan lebih tak jumpa. Bizi sokmo. Dia 'org besar' dlm satu Charity Organisation terkenal di Malaysia. Sekarang dia kat New Zealand, tak sempat nak tanya aritu buat apa kat sana. Makan angin ke .. urusan bisnes ke. Wherever u are .. Jaga diri ye dik. Really miss u and Benno.

Me and my sister, Aishah. Gmbr tahun lepas.

9 comments:

Tina Othman said...

happy mothers day kc hehehe wlupun takde kena mengena dgn entry =)

munna said...

nasib baik adik beradik munna duduk dekat je..bpleh berkumpul selalu...

Peri PiA said...

rindu-rinduan

selamat hari ibu juge :)

alexa yussida said...

kalo dah adek beradek..muka seiras je kan..:)

alinac lover said...

alahai..rindu kakak pd adik nya :)

eliyaezlinalias said...

ai pon windu KC!!!!

diana said...

kita dengan adik beradik tak rapat la kakchik..
jarang2 jumpa dan
takut2 nak bekongsi masalah dan cerita..
heheh...
kita je la..
adik beradik lain sesama depa ok ja..
kita memang segan sikit nak
bebual mesra ni..

risa said...

saye pon rindu adik saya!!
huwaaaaaaaaaaaaaaaa...semoga dia tabah menjalani kursus yg lasak nak mati tu..emmm

Princess Nur said...

muka nak sama la kc..hehe