Monday, May 23, 2011

Bihun goreng apa yg ada ..

Sarapan pagi hari Ahad adalah 'Bihun Goreng Apa yang ada'.  Kita bagi nama tu sebab kita guna apa yang ada dalam Peti Es je. Malas nak keluar membeli belah. Hihi

Rezeki pagi Ahad ~ Bihun yang digoreng dengan Crabstick, daging kisar Ramly, sayur kobis dan kuchai. OK la tu. Habis sekuali kami bertiga makan. Hihi ..

21 comments:

EZAN IDMA said...

break1st kite same :p

nazirah said...

haha kak ella..
nak bihun goreng ape yang ada 1 !! hehe

Tina Othman said...

sedapnya kc...nak sikit

Ashraf Jalil said...

bole wat tempahan x? sedap nampak.. fuhh

Bulan said...

walaupun nasi goreng apa yg ade .tetap nampak best!

Shiela Firdaus said...

nakkkkk..lapar la KC~!!

MamaYatie said...

waa..tu bihun goreng byk yg ada tur...sedap2x

cik bahulu oren said...

sedap2..hehe
da lama x mkn bhun goreng

munna said...

ni breaksfast en. abg munna plg suka..hari2 hidang ni pun dia tak kisah

Hanis Azla said...

apa yg ada tentu lagi bagus dari takde apa-apa kan kak.. he..he.. Alhamdulillah.. klu habis sekuali pastinya sedap tu..

risa said...

kakchik..crabstick tu for sure anak saye korek2 makan kasi habis dulu.hehehe

wahida said...

salam sis, thanks drop by my blog, awat tak follow sekali? takpe, biar saya yg follow dulu, saya tunggu tau..

anyway, bihun mcm tu pun mmg dah bukak selera sis...

nice blog!!

makdara TERdiva said...

samalah kita mkn mihun goreng + sambal udang petai..nyum3x

Mama Zharfan said...

me pun tak pernah jemu mkn bihun ni :)

azila said...

dah lebih dr ader dah tu KC..heheh

norh said...

nama tak penting..yang penting bihun tu nampak sedap dan dah semestinya sedap kan..

Miza Yusof said...

sedapnya bihun goreng ada crabstick. tak pernah rasa li. nak cuba jugaklah :)

diana said...

bihun kaler putih kita suka..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ok apa..janji sodap!

tiefazatie said...

janji sedap kakchik!Hihi

Ct Arina said...

asalkan sedap cukup! ehe^^