Monday, May 23, 2011

Bukan A & B .. mungkin kah C?

Setelah 'reject' permintaan A & B, datang pulak offer dari 'C'. Tak sangka .. banyak betul 'demand' sampai terpinga-pinga kita dibuatnya. Nanti la kita timbang-timbangkan dulu. Ada sapa-sapa nak tolong timbang? Kot la bila timbang secara berjemaah nanti keputusannya lebih 'Superb'. Hihi.

14 comments:

Hanis Azla said...

bila dah byk pilihan, kita tak tahu mana nak pilih pulak kan.. harap2 kakchik dapat buat pihan yg terbaik..

sarah-najwan said...

secara berjemaah lebih afdalllll...ehhehehee

Mamaleesya said...

Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pilih KC..mana yg plg best dan mudah.moga pilihan itu tepat

AiDa AzRyN said...

hape tu kak?=.=

MamaEma said...

nak timbang apa tue KC... timbang ema tak lawart nanti...hahahah

qemaishak said...

bahagi-bahagikan sesama kita ok gak tu kakchik
(walau tak tahu pekebendanya) hehe

diana said...

cer cerita..
nanti kita boleh timbang ramai2...:)

Peri PiA said...

offer lagi kc,fikir elok2 k

deAnza-wAnda said...

hurm... bole kc... wanda ske timang2 neh...hihi.. eh bukan timbang kerr??

Miza Yusof said...

dah terlalu banyak tawaran sampai kita sendiri tak tahu yang mana nak pilih kan. semoga kak chik dapat membuat pilihan yang tepat :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

banyak pilihan memang tak tahu nak pilih ape..tapi bila banyak pilihan kita dapat plh yang terbaik :)

cik bahulu oren said...

kakak mcm pisang goreng pns
mnjadi prmintaan ramai..hehe

risa said...

kakchik ni murah rejeki le..besttt!!
semoga bertemu yg betul2 kakchik boleh commit ye:)