Friday, May 20, 2011

Hadiah ..

Hmmm .. hati berbunga-bunga. Ada rasa mcm nak bagi hadiah kat seseorang tapi tak tau sapa gerangannya. Sapa eh? Kalo kita pilih salah sorang dari pengikut kita*ecewah .. * ada tak yg nak? Jap eh .... kita kena plan betul-betul .. pastu kena tunggu bila kita betul-betul free*entah bila?*Hihi.

Hari tu, kita bagi hadiah ni kat seseorang. Very lucky la u. Hihi.

30 comments:

Peri PiA said...

wah ,siapa yg bertuah tu :)

aqishah said...

nak nak nak.... hihihii

mizzkechique said...

siapakah gerangan yang bertuah itew... hehe

Aku Ibu Muda said...

buat cabutan bertuah ke kc... :)

Innanie | Ariffin said...

mestilah saya kan???! jap nak g solat hajat. untung2 tu kite punyer

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

nak..nak..KC

MaiRa QuEeN said...

maira nak leh sis??huhuhu

toyolkiut said...

wah kakcik..
nak.. nak..

risa said...

nak jugakkkkkkkkkk!!! random kak..adehhh fensan akak ni kang...peminat beribu tu

:: noremy bte rahmat :: said...

wat giveaway la kak....

qemaishak said...

ehem..ehem..best gak lau dapat tuh..lama tak terima hadiah hehe

sarah-najwan said...

semua pengikut berpeluang dpt..ehhhee..

Piasara said...

"kalauuuu lah tuah selalu menyebelahi aku..."

Munirah said...

sy ke? sy ke? haha :P

Ummiakid @ lily said...

kak chik kalo nak bagi adiah...kat kita tau...3/6 anniversary kita. 18/6 besday jejaka idaman malaya kita...bakal pencabar mr curly...heehee...muka tak malu kan...kan..????

Qaseh dalia adelia said...

nak nak nak ..haha muka tak malu ~

Farah Shamsudin said...

siapakah yang bertuaahh tu agaknyaa ekk? meh la bagi saya..:P

RynaHakimi said...

wow, perfume CK tu..nak jugakkkk..hehe =)

diana said...

kita pernah dapat hadiah dari kakchik..
bila keluar pakai baju yang kakchik bagi ada la sorang dua kata..
"hang nampak kurus .."
bangga!!walaupun kita gemar nasik ayam dan mee kari..

Bulan said...

wahhh..sape yg bertuah tue.
Bulan ke?hikhikhik

daddyzkool said...

kompom dia tak pakai sekarang ,simpan utk hari raya...hehe

alinac lover said...

ok la yong nak hehehe

CT said...

Oooooo..kita punya ya?? perasaaaaaaaaaaanya haku...hahhaa

cik bahulu oren said...

kakak
nk adiah tu jgk
hehehe

azian said...

kak chik...
kompom bukan milikku...arghhh

deAnza-wAnda said...

wanda nak.. hihi..

Azwan@Mr Money said...

NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

SANDRA AZWAN said...

Bestnye! hehe

tiefazatie said...

bestnya sape yg dpt tue!hihi

Ardini Humaira said...

wahhh beruahnya siapa yang dapat tu. CK tuu :D