Tuesday, May 24, 2011

Minum petang tapi nak layan pagi pun boleh jugak ..

Minum petang bukanlah wajib dibandingkan dengan sarapan pagi. Sarapan penting sebab ia pemula hari kita. 'Booster' kata Omputeh. Hihi. Tapi buat yang rajin .. sesekali buat juadah minum petang utk keluarga tercinta, besar ganjaran pahalanya, kan. Buat yang tak bape rajin macam ai .. jom kita minum kat kedai je. Eeeee .. pemalas nya kau Ella. Hihi ..

Fried Wanton, Peach Lime Juice n Cucur Udang. Layan benda-benda ni waktu pagi pun boleh gak .. pe salahnya, kan. Ishhh .. ishhh .. lamanya kita tak buat Cucur udang sendiri. Tepung gandum ... tunggu aku .. petang ni kita bakal bercanda bersama. Hihi ..

Tukang makan, tukang membebel, tukang taip .. tapi bukan tukang bayar.
Ada orang banjer masa ni. Hihi ..

17 comments:

Isteri Encek Bard said...

kakcik sedapnyer nampak...

Innanie | Ariffin said...

semalam kite stu family baru buat jemput-jemput bawang + kentang! cicah sambal kicap! terbaaaaaaaaaaekkk!!

rara pinkmafia said...

heheheheh nasib ada yg banje.kalo x.heheheheh.nk tumpang sekaki lah.leh x.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hurmmm menarik jek tgk cucur udang.lama adik tak buat

Aku Ibu Muda said...

masuk sini yg kenyang pon leh jadi lapar balik...hihii

Tina Othman said...

nak cucur tu boleh kc??

risa said...

tukang taip, tukang bebel , tukang makan tu saye admire sungguh!! meh nak peluk meh:)

Farah Shamsudin said...

waahh. ada org blanje ekk.. bestnyaa.

eliyaezlinalias said...

cam besh jek combination peach+lime tue...

Qaseh dalia adelia said...

sodapnye .. kalau duk ngan kakchik mesti qaseh dah jadi gemuk haha

Ati Masrif said...

salam ella,

rindu pula lama tak on9 :)

best dpt jamu mata nih

nak tanya date n day tu mmg sengaja ella lambatkan sehari ke ..?

munna said...

untung ada org blanjer...cucur udang tu cantik betul..geram nak masuk mulut

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

sedapnye wantan fried tu..

tiefazatie said...

bstnya wantan tue!suka..mau2..hihi

Peri PiA said...

adoi,sedap nya ranggup

Ct Arina said...

kc makan oily2 pun xpe..sbb kc maintain!jelessssss >_<

Liza @ Adzriel AB said...

ada tukang belanja yg paling nikmat.