Sunday, May 29, 2011

Sun .. sun ... Sunday ..

Sunday yang 'phewwwwwww ... penat'. Pagi-pagi dah keluar untuk urusan meraikan anak kecil di kawasan perhutanan. Lepas tu, bergegas pulak ke hutan batu untuk satu lagi urusan duniawi.

Pastu, balik .. rehat sekejap dan keluar balik sejam kemudian untuk menghadiri satu undangan meraikan pasangan bahagia. Pastu .. balik .. rehat sejam .. pergi pulak menjalankan urusan menjaga kesihatan dan kekuatan badan. Pastu .. balik .. ambil Tuan Bodigad dan sekarang sedang menjamu selera bersama-sama. Phewwwwww .. sib baik Tuhan bagi kekuatan. Alhamdulillah.

Eh .. nape cam karangan budak darjah 5 je entry ni eh??? Ek eleh .... mcm la sebelum ni entry ko hebat-hebat. Perasan!! Hihi.

9 comments:

Munirah said...

entri mcm karangan bdk darjah 5 sbb letih sgt ni..kn kn :) pegi rehat lah..

Bulan said...

perghh busy beno akak ye.eheee

Ummi Alesya Sofea said...

rehat byk2 pastu sambung bt entry best2.. :)

Peri PiA said...

this is u! :)

azila said...

zla gak tersadai kat umah musim ni kc..huhuh

munna said...

weekend pun busy ye kc....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

klu adik sure dah terpengsan sis

risa said...

ekekeke..superb mum kan kak kannnn

Farah Shamsudin said...

rest la kak.. dah penat kan..