Wednesday, November 17, 2010

Menawan tapi melawan ..

Dia perempuan. Semulajadinya, Tuhan jadikan setiap perempuan itu menawan, tapi AWASS!! dia melawan. Dia keras. Blh nmpak kekerasan itu dlm entry dia yg penuh dgn rasa dan 'jiwa'. Dia jujur. Blh rasa kejujuran itu dlm entry dia yang sarat dgn emosi mcm org patah hati. (walau ada yg aku tk paham sbb nilai sasteranya trlalu tinggi). Dia lantang, berani dan berapi. 


Tapi tu lah .. Walau sekeras mana dan tuff pun dia, dia tetap perempuan yg aku blh nampak lembut dan manjanya bila kami bertentang mata. Dia antara Blogger yang aku nak jumpa. Dialah Parajamaludin - blogger yg entrynya sarat dengan rasa dan jiwa.


Farah and Nisha
 Students UIA dlm jurusan Kesusasteraan Inggeris
Thnks for spending quality time tgether, adiks. 
Pas ni setimbot pulak, tau. Hehe ..

p/s : Ramai lgi rakan blogger yg aku teringin nak jumpa. Sudi tak nk ni?? Ish .. malu. Hehe ..



24 comments:

[n a j e e b] said...

wow...takutnya nk dekat! LOL!
i pun malu la nk jumpa puan Zaila yg artis magazine ni..LOL!

diana said...

saya segan nak jumpa kawan2 blogger ni sebab semua nye saya tengok ada class.saya ni orang biasa je..
hehheh

segan la..

kakchik@ella said...

najeeb .. mengaku je nak jmpa akak. Jgn malu-malu. (Ya Rabbi .. perasannya aku. Haha ..)

Diana .. dont la shy-shy. Kita sama, alien je yg luar biasa. Hehe ..

eliyaezlinalias said...

memang la tign sgt nk jumpa ngn kak chik neh...

[n a j e e b] said...

erk..hahahaha...ye lah...
klu turun Alamanda gtau la...
kot2 bole jumpa ngan Ben Ashaari skali kan..LOL!

kakchik@ella said...

Alamanda??Mggu depan Kakchik nak gi. Serius weih .. bkn memain. Presinct 2. Kita dating eh. Ramai2 tau. Ada sapa2 mau join lgi?? Wah .. open table lak aku.

eliya .. 1 day eh. hehe ..

Nisha Ismail said...

thanks kak chik sebab sudi jumpa Nisha sekali. hehe..

nanti jumpa lagi ok. :)

kakchik@ella said...

Hi nisha, rindu lah. Nxt time dtg suh Para bwk gitar tau. Hehe ..

[n a j e e b] said...

Alamanda presint 16 la akak sayang...weekend? klu weekdays kita outstation ke pangkor...sabtu ahad baru ada..

kakchik@ella said...

Hehe .. Tau Tp akak nk gi Pusat Khidmat Kontraktor kt Presinct 2. No problem najeeb, bisa diatur. Hantar no hp ke kakchik_ella@yahoo.com ye.

[n a j e e b] said...

sent oredi! hihihi! jgn jual yer..i baru je dirundung kontroversi...LOL!

kakchik@ella said...

Org hensem gitu le jeeb. ada peminat rahsia!! hehe ..

Jank said...

tgh pikir x abis2, tgn sape di bahu para.ptut nye ade pic ke-3 dari blkg haha

Nur Azila Ismail said...

bila akak nak jumpe zila lak ? ekekee

My Little Diary said...

hebatnya dia..... sat lagi saya terjah blog dia.. huhu

Para Jamaludin said...

semua orang, memang patut jumpa kakchik.

cantik weh! pastu ramah. serius tak bosan.

kakchik, nanti kita kua shopping pulak jom??<--serius ni

p/s: saya biasa. serius. =)

Princess Nur said...

kita pun nak jumpa kcik gak satu ari nanti..yeay..

miya said...

waaaa... tak ada sesiapa ke yg nak jumpa aku? haha.. perasan femes.
kalau dpt kumpul ramai2 kan best!!
(tulis comment sambil muncungkan mulut. jeless!!! sebab tak dpt jumpa kwn2 blogger. huhu..)

entri baru saya:
berhati-hati dengan mi segera 50% halal
ekspresi muka menceritakan segalanya
tandas khas untuk blogger tegar

Tomato Gurl's Life said...

rajinnya akk..selalu jumpa blogger..akak sudi x nak jumpa cik tom??hehe ;P

AiDa AzRyN said...

Aida tingin nak jumpa akak~ lau bln 12 ni,aida jadi p kL~ insyAllah ley jmp akak~ ;)

kakchik@ella said...

ParaJamaludin ..

alahai .. pink2 dh pipi akak kena puji dik. hehe

kakchik@ella said...

najeeb, eliya, princess nur, zila, cik tom, aida .. insyaAllah 1 day kita jmpa eh.

alinac lover said...

nak jumpa tp malu..huhu~

azzey said...

kakchik@ella; Alamanda?.....saya selalu ke situ....nk dating ngan akak juga.....heh3.....