Halia ~ Nyaman dan berkhasiat

Thursday, October 27, 2011

Saya suka Halia. Compare to Garlic i prefer Ginger more and more. Jeruk Halia? Uuuuu .. feveret no. 1 walaupun sering ditegur Cik Abang sebab saya ada Gastrik. Eleh .. sakit esok i jumpa Doktor pastu MC. Hihihi.

Teh O panas + Halia hiris. Nyaman, segar dan sedap. Sanggup keluar malam just because of this tea. Jom buat sendiri kat rumah. Jimat RM1.20. Saya suka halia walaupun badan bukan jenis yang banyak angin. Saya boleh kunyah halia. Ayam Masak Halia? Ohhh .. itu feveret.

Dan percayalah yang saya amalkan Tidur bersama Lotion Halia ini sejak setahun yang lalu. Opsss .. i accidently revealed one of my secret of having a Flat Tummy. Walaupun saya nampak moden, saya tetap percaya petua dan amalkan petua orang lama ~ Tidur bertemankan pati halia dan serai wangi untuk dapatkan tidur yang lebih berkualiti dan segar bila bangun pagi. Sekian sahaja Entry 2 dalam 1 ~ Beauty and Health Tips from Misz-Ella for my lovely readers. See u in next Entry*hopefully* Bye.




You Might Also Like

13 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here