Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Doa dan Harapan

Dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim .. Kita mulakan hari ini dengan doa dan harapan. Moga semua urusan dipermudahkan. Moga tiap langkah diberkati. Moga tiap impian bakal terlaksana. Moga segala cita-cita dalam genggaman akhirnya. Teruslah berimpian dan berusaha mencapainya kerana Allah SWT sesungguhnya sentiasa ada untuk setiap hambaNya. Amin.

14 comments:

Shiela Firdaus said...

pagi kak chikk !! lama tak jengah kak chikk! ngeeeeeeeee~!!

mizzkechique said...

insyaAllah...amin..... :)

lagenda said...

Aminnnnnnnnn...

kakcik said...

Amin Ya Rabbal 'Alamin...

diana said...

amin...:)

eliyaezlinalias said...

Amin ya rabbalalamin---

simanis said...

mudah mudahan semua doa dan imoian kita dimakbulkan...

PinKy MoMMa said...

amin KC :)

psstt nak tanya naper siang jer rasa nak makan doyan..malam tak leh eh? hehehe macam macam lar KC ni ;)

qemaishak said...

mudah-mudahan..amin.

My Little Diary said...

semoga sentiasa dibawah lindunganNYA.. amin...

Ct Arina said...

hope u had a blessed yesterday ;D
dan juge hari ni! amin..

eiela said...

Amin,,semoga dipermudahkan segala urusan

Daddy Ziyyad said...

Ameeennnnnnnnnnn...

eelobor said...

Amiin...