Not Well Off Enough!!

Thursday, October 27, 2011

Sad. So sad. Someone told me that someone dont want to friend me cos i'm not well off enough. Hanya yang kaya dan 'berada' sahaja yang layak bergelar teman dia rupanya.


Dia kata tak pernah tengok 'Designer's handbag' kat FB aku. Ohh .. kalau kita kaya dan 'ada' .. harus tunjuk di FB rupanya. Tak kuasa. Aku tak kuasa nak tunjuk atau menunjuk apa yang aku ada. Eh .. aku tak da pun sume tu. Aku cuma ada hati yang ikhlas dan niat yang suci yang ku pertaruhkan atas tiket 'Sahabat' tapi kalau kau dah tak sudi nak eratkan kembali persahabatan yang dah terjalin sejak kita kecik lagi .. 'GoodBye'.

You Might Also Like

24 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail