Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tak Suka vs Suka.

Kita tak suka dia. Dia suka kita. Kita tak suka dia sebab sikap dia. Dia suka kita sebab sikap kita. Ada macam Keluarga 69 tak? Kelakar!! Eh .. Seriuslah, bukan kelakar. OK lah. Pening dah ni. BTW, this is unfinish story. Will come back later-later with the 'finishing'*Hihihi.

6 comments:

MaMa AiNi said...

blur mama bila dtg sini, arini...hu2x..bolih tak Tak Suka vs Suka disatukan?...nanti sambung ek..

risa said...

hai kak!! ;)

azieazah said...

Nanti sambung tau citernya. Tak sabar nak tahu kisah main tarik tali ni. hehehe

el said...

sllu terjadi mcm nie..waiting for new epi hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Hmmm, payah gak dilemma ni, Dia untung la ek, hehehehe

Peri PiA said...

btl tu kc,kdang2 sikap tu org nya tak benci