Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

3 Hari 5 Jemputan

Masih galak dengan aktiviti bertemankan makanan. Selagi kita dijemput, tu tandanya orang ingat kat kita. Alhamdulillah. Malam semalam 1, hari ni 2, esok lagi 2. Betul-betul pesta buat "perut" ni. Hmmm .. 'Six pack' entah ke mana .. 'spare part' yang bertambah ye? Hihihi. Tapi bukan sume dapat kita penuhi. Mintak maaf Ujang dan Liyana, settle je Aiman PMR kita jumpa ye.

So, kesimpulannya .. Jemputan + Makanan = PENAT. Alhamdulillah .. "Rejeki". Hihi.




7 comments:

kakcik said...

InsyaAllah, hari ini kakcik akan menghadiri jemputan majlis perkahwinan di Wardieburn pulak. Makan lagi! :)

nisa said...

Wah, bestnya..makan sesaja nih...bila nak ajak nisa makan sekali..perut nisa kapasiti besar..99gigabait..hahahaha

aqishah said...

bnyknya jemputan dia... kita x dak pun... hihihhi

eliyaezlinalias said...

Musim kawen2 neh kennnn
xsemua bule pegi gaks sbb tren askar panjang kannnn

eliyaezlinalias said...

Musim kawen2 neh kennnn
xsemua bule pegi gaks sbb tren askar panjang kannnn

MaMa AiNi said...

memang rezeki makan free kan ella !!..mama pun semalam gi kemajlis juga..he2x...

gedek! said...

selagi boleh makan... makan!

haha!