Hai ... I'm Zirana.

Monday, November 22, 2010

Hai Frens. I'm Zirana. I might be the rescuer that you are looking for. I am very user friendly, affordable and comfortable. Want to know more about me? Please feel free to visit me here. Hehe .. Tetiba je jadi Promoter baju dalam pelangsing. Haha .. Korang, kalau nak merasa kena peluk dari pagi smpai petang atau pun nak kecikkan part-part tertentu pada badan .. cuba la Zirana ni. Selesa weih. Tak da tulang besi kat depan atau belakang yg akan buat korang rasa tak selesa. Murah lak tu. Aku dulu pakai Premium Beautiful .. sepsg pun dah RM2000 babe!! Yg ni baru RM150. Hehe ..

Byk kegunaan dia. 
Siap dgn sarung lengan dan sarung lutut sekali
Elok utk yg sakit lutut nih. Hehe ..

Complete set!!
Aku nak cuba .. jom la korang
Tak kesah arr kalo korang dh kurus pun,
sbb fungsi dia lbh kpd utk jaga kesihatan

Jom kita melawat Zirana kat sini. Sambil tu, kita amalkan gaya hidup sehat. Hehe ...

p/s : Can order thru me also. E-mail me at kakchik_ella@yahoo.com. Selamat mencuba korang. Hehe ..




You Might Also Like

20 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here