Sunday, May 29, 2011

Meeting, brainstorming and eating

Gambar-gambar aktiviti Meeting, brainstorming and eating-eating minggu lepas. Dua hari yang sungguh memenatkan. Penat minda lebih dasyat kesannya dari dibandingkan dengan penat fizikal. Exercise 2 jam pun tak sepenat ni tau. Fuhhhhh ..




Lega sume dah settle. Pasni boleh la back to normal routine .. menghadap komputer 8 jam sehari, driving here and there, 'dating and eating here and there' .. gedik sana .. angkat besi kat sini. Tapi penat-penat pun, 2 kali jugak la minggu lepas kita sempat 'dating' dengan Kakak cantek, Mama Hanis Zalikha. Macam-macam hal .. banyak betul urusan kami berdua. Dan semestinya setiap pertemuan tidak pernah membosankan. 

7 comments:

Tina Othman said...

antara yg best kat blog kc, makanan hehehe..

Tina Othman said...
This comment has been removed by the author.
sarah-najwan said...

lega da setel ek..
boleh berjimba2 mcm hak rutin tu..

bab maknan tu..mmg best..tgk lala..nk msak lala jugak ari ni.heheh..ai kan cuti skol skrg..

MamaYatie said...

fuhh...pas ni bley berjimba2 la yer..best2x..sunyi takde kc

Isteri Encek Bard said...

nampak syedapnyer

Ct Arina said...

cantik n luasnye bilik meeting. jeles sbb bilik meeting kat admin baru ofis rina sangat kecik x dpt menampung kami. haih -_-"

Peri PiA said...

kc maintain :)