Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bulat



Kalau sudah bentuknya bulat .. camna nak diubah lagi? Bulat tetap bulat tidak akan jadi bersegi. Maka, terima shj lah yg bulat ini. Seadanya.




10 comments:

:~:Budak Degil :~: said...

harini ramai org buat entry dengan menggunakan pekataan BULAT...

Selamat hari Bulat sedunia..ahaha

eliyaezlinalias said...

selamat membulat...erk???!!!!

kakchik@ella said...

ye ke ein? lepas akak buat, baru akak jmpa bulanpurnama punya. sapa lagi yg len2?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

memang bulat x leh jadi bersegi..tapi kalau kita torak..dia dah leper..blh je kita terap mcm2 bentuk..butul x kak ela?

hehehe.semua kita kena usaha dan ikhtiar.jgn menyerah saja.

diana said...

bulat lagi senang..
tak payah angkat2..
golek kan saje..
hehheh

Tomato Gurl's Life said...

hehe..ciktom bulat ;)

kakchik@ella said...

paling suka komen diana. jom kita golek sama2 .. hehe ..

kakchik@ella said...

kita geng cik tom. sbb kita pun bulat juga. Ha2 ..

azzey said...

kakchik@ella: klu difahami ada mesej yg nak disampaikan tu....:)

Asam Makruh said...

bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana muafakat