Monday, June 27, 2011

Against!!!

Pelik ah. Nape ye ada segelintir manusia yg suka 'against' apa yg dia tak buat? Just because u are not into it you against what other's did. Susah agaknya nak terima hakikat yg 'Rambut sama hitam .. Hati lain-lain.' 

12 comments:

rara pinkmafia said...

kak.dh adat kak.tambah lagik melayu.rara dh penah rasa dh.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hurmm nama pun manusia kak

ibu qaleesya said...

sabar je lah kak

Shiela Firdaus said...

org yg tak boleh terima hakikat kelebihan org lain tu!!

Tina Othman said...

macam2 jenis manusia kat dunia ni, kalau yg negatif tu kalau boleh elak kita elakkan lah =)

eiela said...

macam-macam ragam manusia nih kan kak.

Latest Entri :
Tidur : Kualiti Ke Kuantiti

Ms Fai Ayie said...

mcm2 jenis manusia kat muka bumi ni kak...

kulit muka berjerawat dan bernanah?? jom tgk testimoni bergambar kat blog fai...
http://fai-ayie.blogspot.com

ct N honey said...

rambut pun x sama hitam sekarang ni..mcm2 warna

EZAN IDMA said...

mnausia. itu lah

Mak Wardah said...

Let them be what the want kc. we go on with our life

Ct Arina said...

biase la tu kc. manusiaaaa

Peri PiA said...

mmg ade sesetgh manusia xblh "masuk" dgn kita..sedey