Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Banyaknya teringin

Banyaknya teringin, Tengok tu nak .. tengok ni nak. Dengar itu nak .. dengar ini nak. Tak leh dengar. Asal dengar je terliur .. asal dengar je teringin. Hmmm .. camna tu? Tinggi betul nafsu. Nak wat camna .. bukan sume orang sama. Ada yang sederhana, yg nafsu tinggi, yg berpendirian teguh, yg 'lalang' dan suka ikut orang. Macam-macam ada.

11 comments:

forever love said...

atq byk teringin.. tapi jenis yg pandai kawal.. hehehe

ShErA said...

shera bnyk benda yg shera nk tp kena slow - slow...

alinac lover said...

yong pon byk teringin ni hehehhe

diana said...

kalau tengah lapar kita pun teringin itu ini..
kalau kenyang tak teringin apa pun..
heheh

luahfikiran said...

SALAM,
TERINGIN BENDA2 YG BAIK TAK APA ! IKUT KEPERLUAN, IKUT KEMAMPUAN

ct N honey said...

nafsu ppuan kan byk...

Aku Ibu Muda said...

mcm wani balik kelantan hari tu, macam2 tingin...hihi

tengok serba serbi rasa nak makan...

Cik Ina Do do Cheng said...

memang teringin, cuma ongkosnya ciput. cik ina kalau ada duit memang suka je rembat benda -benda yang berkenan.

My Little Diary said...

hehehe
macam-macam ada dlm dunia ni kakchik@ella

Tina Othman said...

tina pun mcm² teringin, bukan takat makanan, material segalanya lah, cuma kena fikir semula lah mampu atau tidak =)

Ibu Darwisy said...

macam2 ade mcm astro..HEHEHEHE..sayang KC