Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Spending quality times with kesayangan

Katanya ada kupu-kupu terbang dalam kepala? Hmmm .. malam Sabtu tu makan sebijik Pain killer .. pagi Ahad tu makan sebijik lagi. Bila dah lega .. Boleh percaya ke Ella tu nak dok diam je?? Jgn percaya ye kwn-kwn .. sebab ai sememangnya tak tau dok diam. Tengahari tu ai keluar gi jadi selebriti. Petang tu balik rumah mama .. spending times with kesayangan. 

Budak comel dan manja ..

Org kata muka kami sama. Betul ke??

Kiutlah Puteri. Comel!!

Makan, borak, gelak .. pastu ramai-ramai tengok Maharaja Lawak. Memang lawak dan gelak. Heaven lah sgt bila dapat spending quality times with kesayangan sesekali camni. 


11 comments:

Mama Zharfan said...

can't agree more--time balik kg rasa time flies :) cepat sgt berlalu kalau me balik kg :)

My Little Diary said...

ye memang seronok, bab gelak ketawa tu lah yang paling seronok...

suatu hari nanti kita pasti menangis kenangkan gelak ketawa tu, sbb ia takkan berulang lagi moment tu...

Isteri Encek Bard said...

gaya puteri amek gambo sorang sambil tersenyum sebijik cam akkacik

risa said...

betul sangat2 tu kakchik..bila sama famili lupa segala masalah kan..hehehe nak kenal ngan dak kecik tu lah..comel

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sama la juga..tapi tak serupa...boleh mcm tu....hehehehehe...

diana said...

bila entah dapat bergelak ketawa dengan kelUarga ni..:(

Shiela Firdaus said...

bestkan KC kalau lepak ngn orang² tersyang nih!

kakcik said...

Kiut puteri tu. :)

Kakcik cuma layan ML di youtube - lepas tu gelak sorang2. :)

bersama kak Es said...

budak comel anak ke? sgt comel muka mcm photostat :)

Peri PiA said...

geram!comel!

Mama Likha said...

sapa puteri ni KC ? comel.. smaa comel dgn kc :) tk lama lg likha pun akan besar mcm puteri ni kan... ?