Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jauhhhhh ..

Tetiba rasa jauh. Jauh sgt-sgt .. padahal dekat. Bila hati dah jauh .. yg dekat depan mata seolah 'invisible' di mata kita. Dekat tapi jauh ... Situasi org jauh hati.

11 comments:

Peri PiA said...

kc,jauh hati ke?

~..Lesung Batu..~ said...

kakchik!!! rindunye kat kakchik..lama tak jumpa kan..huhuhu eh jauh hati ngan sape tu???

Tina Othman said...

jauh hati dgn sapa tuuuu??

Kak Aya said...

alahai, kata orang kalau kita dah makin berusia, makin cepat berjauh hati he he...tp saya nampak KC masih muda...

Ati Masrif said...

salam ella,

teringat pulak dgn lagu
sape tu...shila kot :)

alinac lover said...

la awat ni kak

Liza @ Adzriel AB said...

jom makan utk rawat hati... adoiii

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dekat tp jauh?kita berdua lagi teruk kan...mmg jauh!

rara pinkmafia said...

k.ella knp jauh hati ni?

Anonymous said...

kenapa rasa jauh hati ke sejak balik dari oversea ni? Ini kes teruk ni kalau dah sampai tahap `invisible'...

kakyon said...

hati kakchik dah tertinggal jauh di bandungke? hehehe