Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Susahnya nak berpura-pura ..

Hati tak suka .. tak rela ..
Tapi apa kan daya ..
Ada masanya perlu berpura-pura
Nak pulak bila melibatkan kerja

Sekali .. dua kali .. boleh lagi
Lambat laun ..
"Bla la cepat .. Aku benci"
Tapi sayangnya .. sekadar dalam hati.
Tak terluah dgn kata-kata kerana ada hati yang perlu dijaga.



17 comments:

Shiela Firdaus said...

betollll....skrg mmg terpaksa demi nak menjaga hati!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

setuju2...

Amy Syaquena said...

betul setuju sangat dengan akak...

risa said...

benda2 macam ni makan dalam kan kak...jaga2 kesabaran ada batasannya...takut kakchik meletop macam hari tu..hehehe
tp saye tau org selembut kakchik ni susah nak meletop kan:)

Lady D'yot said...

setujuuu

Cik Zaiey said...

huhu..memang dah..kadang-kadang tuh yang lebih baik

mizzkechique said...

sokong dgn akak.. kdg2 tak tertahan..

RashAtie said...

betul tu...nasib baik je tak yah nak ngadap 24x7...kalu tak , mau muntah darah....hehe

alinac lover said...

bole berkata2 dalam hati je la

Daddy Ziyyad said...

susah kan nak berlakon...

Ummi said...

Assalam Kakchik...uiiiksss apa kes tuh? hehehe...apapun, take it easy k..jgn fikir2 sgt...wat deeeqqq je laa...hehe

nazirah said...

betul tu kak..
chy phm tu ;)

CIK TOM said...

btul akak..mmg susah nk berpura2...hnye boleh berkata2 dlm ht je..sabar ye akk..

luahfikiran said...

SALAM,
KALAU KITA SAMPAIKAN RASA TAK SUKA KITA TU SECARA BAIK2, MACAM MANA?

Ct Arina said...

ade masenye mmg kite terpakse berpura2 ^_^

bersama kak Es said...

mgkin luahkan terasa lebih legaaaa

Peri PiA said...

letih kan?