Wednesday, June 29, 2011

Bistro Q

One fine sunny afternoon, layan Q Bistro dengan kesayangan. Best gak sesekali dapat kuar berdua camni.

Maggi Goreng pilihan dia.

Ni ai punya. Sikit jer timun dan tauge dia. Kedekut!! Hihi.

Dengan air sorang segelas = RM12.50. Maggi Goreng dengan Rojak Mamak je weih. Tempat biasa-bias jer ni tau, bukan 5 bintang. Haiyoo .. Eksyen la Mamak sejak upgrade ke Bistro sekarang ni. 

13 comments:

Faza Aloha said...

rojak mamak nmpak cm tempting.. nyum2 :D

Ct Arina said...

rojak tu very the menyelerakan.. haha =D

Mat Gebu said...

tergoda tgk rojak, tapi harga pulak, tiba2 rasa ter noda...hahaha...

EZAN IDMA said...

lame tak mkn mskn mamak. slrppp

sarah-najwan said...

wow..great time..

tapi kan KCE..ambo xpenah tgk kesayangan demo...hehehe
rasnya xpenah buh gmbr diakan dale blog..peace!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

aduhh sedapnyer rojak tu!!

Nour Akmal said...

harga boleh tahan gak ni..
tapi klu sedap ok lah tu..puas hati..

Peri PiA said...

nmpk yummy,waaaa kesyagan kc ni misteri la

amboi mmg xnak kalah Q

Ibu Darwisy said...

mmg mamak skrg ni..segla nak up..haishh

ani said...

baca n3 kak cik..teringat kat sorang kawan, terkejut beruk dibuatnya....makan pasembor kat pdg kota penang...rm 40.sapa2 pernah p sana mesti tau punya...nasib baik ani tak selera dengan makanan mamak ni....klu tidak, dengan ani kena sama...

Cik Ina Do do Cheng said...

mamak sekarang dah betukar ke bistro, rega pun nak bertukar sekali, bayar sewa mahal kot. rojak memang sedap, timun , sengkuang taugeh banyak lagi bestkan.

eliyaezlinalias said...

tade yg murah skrg....

qemaishak said...

Jarang makan kedai mamak, tak tau nape tapi kalau dah xde kedai lain makan juga la huhu