Tuesday, June 28, 2011

Botox ker?

Apasal nampak cam kena inject dengan botox eh? Tang pipi tu .. kembang kembung semacam jer. Hihihi.

Gambar passpot ~
Sokmo kita tak puashati dengan hasilnya, kan?

19 comments:

alinac lover said...

hihiih..senyum senget ek kak~ heheh

cik paja hanim said...

uhhuhu..botox xsepasang ye..hahahah

Aku Ibu Muda said...

lama tak amik gmbr paspot

Piasara said...

"hoho..kc cucuk botox yer?mmg betul, sokmo tak penah pueh ati.."

Gen2Merah said...

tetap maintain lawa lah kak.. (",)

Hanis Azla said...

masih lawa juga tu.. klu saya bukan setakat gambar passport, gambar biasa pun selalu tak menjadi.. he..he..

emeera asnary said...

amboihhh, tu diaa, tggi nya naek pipi, nk gak bila senyum naek pipi cggtu, tapi make sure dedua blah laaa, hehe

*sokmo x puah aty nga ohge hok amek gamba kat kdai gamba! grrr ~

Mama Zharfan said...

heheh mcm senget sikit tp tetap jelita :)

Ct Arina said...

cantik la kc ^_^ efek cahaye yg buat nampak mcm ketul2.. ehe

kakyon said...

pipi sengetke..apake..KC tetap jelita :)

Peri PiA said...

natural beauty tu

kc xmain la cucuk2 ni hihi

Nour Akmal said...

cun lah tu..
klu KC tak puas hati, amik lah lagi sekali..huhuhu...=p

My MiRa said...

gamabr passport sellau jadi pelik2 kan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak Chik..maybe akak senyum kot!Tue yg nampak kembong..hihi

addinahumaira said...

nmpk ceria ape..ok ah tu..

risa said...

senyum terpaksa tu kan kak..hehehe
tetap jelitassss!!

SANDRA AZWAN said...

Kak Cik nie cantik la!;-P

makdara TERdiva said...

gambar paspot saya pun kembang kak..huwaaaaa

EZAN IDMA said...

ahaha ;p comel pe cmtu. cengkung sgt pon tak comey