Thursday, June 30, 2011

Jom kita makan Chilli

Sesekali jom kita makan kat Chillis. Eleh .. sesekali konon. Kita kan, kadang-kadang bila tiba waktu makan mesti bosan pikir nak makan apa. Balik-balik makan benda yang sama. Hihi.

Ice Lemon Tea

Salmon & Prawn Grill. Kita punya ni. Kita suka makan ikan
dan udang. 

Triple ~ Prawn, Beef and Chicken dimakan dengan Fajita's. Sedap gak. Hmmm .. pasni kalo gi Chilli's lagi kena tukar menu la .. asyik2 menu yg sama. Hihi.


20 comments:

Isteri Encek Bard said...

suker lah masuuk blog kc, suker sangat tengok makanan sedap.. hihihihi

Kancilbiru said...

sedapnyaaa.....

Fyqa said...

ya Allah. sdapnye.

t'liur dh.

uwaaa

Lelaki Ini said...

dah la lapar nieyh!
sedap2!
nk yg triple!

Tina Othman said...

menitik dah air liur ni, dah lah posa, bestnya kc hehe

diana said...

semua tu harganya berapa kakchik..tak pernah makan kat chillis..
:P

Cik Eka said...

pehh sehdap lah ahkak..hehehe

luahfikiran said...

SALAM,
MAHAL KALAU SEDAP TAK MENGAPA ! LF TAK PERNAH PERGI KAT SINI!

sarah-najwan said...

serius bgtau..xpenah msuk restoran gini..huhu

slumberdek said...

mak aiii sedap yer makanan...tapi macam banyak minyak jer....slumberdek ada misi sedang menguruskan badan ni keh keh keh

qemaishak said...

Nape la time lapar je tgk gambar makanan..tambah lapar jadinya ..mau p makan la dulu hihi

munna said...

aduhai lapar ni kc.... nak makan apa tghari ni ye....

cik paja hanim said...

wah..jelesnye sy..terliurrrr...grrrr...

el said...

lm x mkn kt chili...
burger dia tu rindu nk mkn hehehe

kak ina kl said...

Memang tak pernah lagi makan kat sini. Satu hari nak cubalah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh bestnyer!

Peri PiA said...

xpenah merasa cili ni hehe

Ct Arina said...

jb xde chilli T_T

mommynana said...

wow!! hheheheee

Sunah Sakura said...

saya datang sini memanggggggggglahhhhh suka tengok makanannnnn ajeeee! hahahaha~