Merapu jer ..

Saturday, June 25, 2011

Keluar rumah hari Sabtu balik ke rumah balik dah Ahad. Fullamak ... seumpama memasuki mesin pencepat masa 'Doraemon' pulak ye. Hihihi.

Hmmmm .. santai malam arini. Siang keja, petang baru duk rumah. Pas Maghrib keluar makan malam bertiga. Memandangkan tempat makan ialah di Restoran Gulam Mee di Kota Damansara, kita 'round-round' kat Uptown la pas makan tu. Fullamakkk .. my mekap MAC, my skincare SKII, my Estee night cream sume jual kat situ. Aduhai .. nak nangis ke nak tepuk tangan suka ni? Nak nangis sebab ai beli menda-menda tu tersangatlah mahal tapi disini .... very much lower. Nak tepuk tangan ke sebab dah terjumpa yang lebih murah so pasni dapatlah ai bijak berbelanja semasa membeli belah?? Hmmmm .. mungkin tidak sebab keasliannya diragui. Mustahil semurah itu. Ai takut beli barang palsu .. nak pulak untuk letak kat muka, kan? Keluar jerawat batu kerikil kang?? Mati la ai. Nak jimat sangat .. bala yang dapat. 

Eh .. jauhnya ai merapu ye? Nak tido lah. Sok pagi my bestfriend nak jemput gi aerobik dan Agenda hari Ahad bertindih padat. Hmmmm ... Have a good Sunday, korang.

You Might Also Like

8 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here